Het echte gesprek en structureel inzichten opdoen



Zelf onderzoek doen
Klantgerichte organisaties gebruiken dagelijks klantinzichten. Gewoon, omdat het moet.
TrueTalk helpt met trainingen, panels en toolkits, waardoor teams vaker en beter onderzoek doen.
Waar te beginnen?
Je organisatie doet incidenteel onderzoek, maar wil altijd over klantfeedback beschikken.
Wat zijn de juiste stappen? Bouw je een lab met tools of werk eerst aan het enthousiasmeren van je mensen? Wil je starten met één team of pak je het integraal aan? Het antwoord verschilt per organisatie.
TrueTalk helpt je aan de beste strategie, waarna je snel concrete stappen kunt zetten. We gebruiken onder andere het onderstaande Maturity Model.

Krachtig maken: het trainen van vaardigheden
Onderzoeksvaardigheden verhogen de kwaliteit van de onderzoeken. En ja, iedereen krijgt er nog meer lol in. TrueTalk traint teams van alle niveaus. We hebben vier programma’s:
– Zelf agile klantonderzoek doen
– Faciliteren en begeleiden van teams (gevorderden)
– UX-research
– Empathy Research
Klik hier om meer te lezen over onze trainingen.

Makkelijk maken: bouwen van research tools
Tools maken het makkelijker om onderzoek te doen. Je hebt minder regelwerk.
Ons team helpt bij organisatorische zaken als:
– Het inrichten van panels.
– Recruitment voor jouw doelgroepen met al het logistieke gedoe.
– Inrichten van een prettige onderzoeksruimte.
– Het vinden van locaties voor embedded research.
