TrueTalk Logo

Just do it


Hieronder een aantal recente voorbeelden van ons werk.

Hoe voelt dat?

‘Hoe voelt dat?’ is een serie waarin TrueTalk eigenaar Bart van de Ven met vier mensen in dialoog gaat over de wereld van aannames en vooroordelen.

De ontmoetingen zijn te zien op YouTube en te beluisteren als podcast op Spotify.

De serie ‘hoe voelt dat?’ is ook te beluisteren als podcast op Spotify

De Café Bepp Stamtafel op de conferentie van Gebruikers Centraal

Ook een voorbeeld van een echt gesprek: een stamtafel over uitkeringen en de interactie met instanties. Wat doet dat met mensen? Deze stamtafel was onderdeel van de conferentie van Gebruiker Centraal op 2 december 2021. Klik hier voor meer informatie over de conferentie.

Workshops, trainingen en Research Ops

TrueTalk Netwerkevent en Workshop

‘Drempels wegnemen: Zelf onderzoek doen’

Gondola België – Café Bepp on Stage.

KPN Consumentenmarkt – Opzet KPN pop-uplab.

Meer workshops en trainingen

ABN AMRO – Onderzoek doen bij unieke doelgroepen.

KPN Health – Workshop ‘Van incidenteel naar structureel’.

ABN AMRO – Training ‘Zelf klantinzichten opdoen’.

Nationale Nederlanden – Training ‘Introductie klantdialogen’.

KPN Zakelijke markt – KPN pop-uplab voor ondernemers.

Branchecongres – Café Bepp dialogen met 300 deelnemers.

Omgevingsmanagement – De 5C’s van Samenwerking.

Onderzoeken

KPN op het BeppResort – Waardering en Cadeautjes

TrueTalk – Communicatietest coronamaatregelen.

KPN Health – Impact corona op digitalisering in de zorg.

NLinBusiness – Creatie persona’s internationaal ondernemen.

Vattenfall zakelijk – Behoeften-onderzoek agrariërs.

Ministerie van Algemene Zaken – Elementen van bereikbaarheid.

Total – Prototypetest laadabonnement.

Nationale ombudsman – UX-onderzoek Website.

Ministerie van Algemene Zaken & Mens Centraal – Informatiebehoeften rond studeren.

ABN AMRO – Prototypes rond verhuizen.

Werken voor unieke doelgroepen

Voor het echte gesprek ben je bij TrueTalk op het juiste adres. Ook met moeilijk bereikbare doelgroepen. Hieronder een overzicht van de doelgroepen waar wij en onze klanten mee in gesprek zijn gegaan.

We zijn in 2020 in gesprek gegaan met inclusieve doelgroepen, zakelijke doelgroepen, medisch professionals en premium consumenten.