TrueTalk Logo

Just do it


Hieronder een aantal recente voorbeelden van ons werk.

 

TrueTalk bereikbaarheidsindex

Miljoenen Nederlanders zijn moeilijk of zelfs niet te bereiken door overheden en bedrijven. Het thema ‘inclusiviteit’ is even hot als onbekend. Aan welk knoppen moet een organisatie draaien om iedereen te bereiken? De TrueTalk bereikbaarheidsindex helpt je op weg. De index biedt overzichtelijke elementen en kenmerken van mensen die hun bereikbaarheid bepalen. 

 

Hoe voelt dat?

‘Hoe voelt dat?’ is een serie waarin TrueTalk eigenaar Bart van de Ven met vier mensen in dialoog gaat over de wereld van aannames en vooroordelen.

De ontmoetingen zijn te zien op YouTube en te beluisteren als podcast op Spotify.

De serie ‘hoe voelt dat?’ is ook te beluisteren als podcast op Spotify

 

 

De Café Bepp Stamtafel op de conferentie van Gebruikers Centraal

Ook een voorbeeld van een echt gesprek: een stamtafel over uitkeringen en de interactie met instanties. Wat doet dat met mensen? Deze stamtafel was onderdeel van de conferentie van Gebruiker Centraal op 2 december 2021. Klik hier voor meer informatie over de conferentie.

 

Workshops, trainingen en Research Ops

TrueTalk Netwerkevent en Workshop

‘Drempels wegnemen: Zelf onderzoek doen’

Gondola België – Café Bepp on Stage.

KPN Consumentenmarkt – Opzet KPN pop-uplab.

Enkele workshops en trainingen

ABN AMRO – Onderzoek doen bij unieke doelgroepen.

KPN Health – Workshop ‘Van incidenteel naar structureel’.

A.Vogel – De overgangsdialogen.

Nationale Nederlanden – Training ‘Introductie klantdialogen’.

KPN Zakelijke markt – KPN pop-uplab voor ondernemers.

Branchecongres – Café Bepp dialogen met 300 deelnemers.

Omgevingsmanagement – De 5C’s van Samenwerking.

Voorbeelden van onderzoeken

KPN – Waardering en Loyaliteit

ICTU – onderzoek bij diverse innovaties

KPN Health – Impact corona op digitalisering in de zorg.

NLinBusiness – Creatie persona’s ondernemers.

Ministerie VWS – coronatoegangsbewijs voor moeilijk bereikbare doelgroepen

Ministerie van Algemene Zaken – Elementen van bereikbaarheid.

Koninklijke Vezet – diverse agile onderzoeken

Nationale ombudsman – UX-onderzoek Website.

Ministerie van Financiën – de Geldgesprekken.

Ministerie van Sociale Zaken – knelpunten uit de WW.