TrueTalk Logo

Het echte gesprek en de mensen voor wie je het doet

TrueTalk pijler inzichten TrueTalk pijler inzichten TrueTalk Logo

Mensgerichte cultuur

Organisaties zien weer dat het om mensen gaat.

Succesvolle organisaties zijn in dialoog met hun stakeholders. Nog sterker, succesvolle organisaties vinden het gaaf om voor mensen te werken.

TrueTalk brengt jouw organisatie dichter op de klant,- burger en stakeholder. We gebruiken technieken uit training & development, kwalitatief marktonderzoek en mediation.

We praten niet over, maar met mensen.

Contact opnemen

Just do it. Verandering in kleine stappen

Belangrijkste strategie: Just do it! We werken met de mensen die willen. We zetten ons belangrijkste wapen in: het echte gesprek tussen jouw team en de stakeholder. We breiden uit omdat meer mensen de kracht en eenvoud ervaren.

TrueTalk helpt organisaties om de juiste stappen te zetten. Door te doen en achteraf te duiden.

En, omdat het zo waardevol is om voor mensen te werken.

Helderheid met het Model van de 5 C’s

‘Burgerparticipatie’, ‘samenwerken’, ‘co-creatie’ … Iedereen lijkt de klant en stakeholder te willen betrekken.

Maar, hoe ver ga je in de samenwerking? Wat zijn de voor- en -zeker ook- nadelen? TrueTalk werkt met een model om de intensiteit van samenwerking te bepalen.

Je kunt het model van de 5 C’s gebruiken bij het strategisch ontwikkelen van je organisatie of een nieuwe positionering. Daarmee werk je optimaal samen.

Concrete voorbeelden

We hebben diverse voorbeelden van interventies en dialogen voor groepen van 5 tot 500 mensen.

Denk aan:
– Café Bepp on Stage. We zetten juist de klanten op het podium.
– Teamdagen. Bijvoorbeeld op een van onze Café Bepp events.
– Medewerkersdagen op kantoor.