TrueTalk Logo

Het echte gesprek en je onderzoeksvraag

TrueTalk pijler inzichten TrueTalk pijler inzichten TrueTalk Logo

Samen inzichten ophalen

Met ons onderzoeksconcept Café Bepp halen teams zelf inzichten op. Makkelijk en krachtig. Samen ontdekken we trends, scherpen we concepten aan en testen we producten.

Ons concept Café Bepp wordt gebruikt door innovatie- en marketing-teams, door corporates en scale-ups.

Contact opnemen

We hebben drie smaken voor je.

Zelf doen: Ervaren teams gaan zelf aan de slag. Ze valideren en designen tot ze een ons wegen. Wij nemen al het regelwerk uit handen.

Samen doen: We doen samen een onderzoek, van begin tot eind. Onze consultants maken het makkelijk en krachtig.

Laten doen: Je geeft de onderzoeksvraag, wij komen met de antwoorden. Van empathy tot producttests, de inzichten zijn puur en echt.

Café Bepp = veldwerk zoals het bedoeld is.

Makkelijk onderzoek doen in 2021
Haagse markt in Den Haag
Albert Cuypmarkt in Amsterdam
Centrum markt in Almere
Dappermarkt in Amsterdam

Café Bepp is wekelijks open om laagdrempelig je klanten te ontmoeten. Zie wanneer en waar.

Door corona hebben we geen vaste agenda van Caf´´é Bepp events.

Heb je een onderzoeksvraag? Mail ons via info@truetalk.nl.

De passie van unieke doelgroepen.

We gaan het liefst naar de doelgroep toe. In de natuurlijke omgeving reageren mensen directer en echter dan ‘beroeps-respondenten’. Heer-lijk.

Veel doelgroepen zijn niet in onderzoekspanels vertegenwoordigd: zakelijke segmenten, zorgprofessionals en moeilijk bereikbare doelgroepen.

Moeilijk bereikbare mensen .

2 miljoen mensen komen minder makkelijk mee. Denk aan taal, digitale vaardigheden of ziekte. Maar, ze zijn ook jouw klant en burger!

TrueTalk doet wekelijks onderzoek met inclusieve doelgroepen.

We werken voor ministeries en bedrijven. We gaan samen de buurten in.

Meer weten over bereikbaarheid: lees dit artikel.