TrueTalk Logo

Het echte gesprek en je onderzoeksvraag

TrueTalk pijler inzichten TrueTalk pijler inzichten TrueTalk Logo

Inzichten

Teams halen zelf inzichten op.

Samen ontdekken we trends, scherpen we concepten aan en testen we producten.

Café Bepp wordt gebruikt door innovatie- en design-teams, door overheden en bedrijven.

TrueTalk maakt onderzoek makkelijk en krachtig.

Contact opnemen

We hebben drie smaken.

 

Zelf doen: Jouw team gaat zelf aan de slag. Wij nemen al het regelwerk & recruitment uit handen.

Samen doen: Je team doet zelf onderzoek, een TrueTalk-consultant doet mee en faciliteert. Wij ontzorgen en leveren professionele resultaten.

Laten doen: Je geeft de onderzoeksvraag, wij komen met de inzichten. Van empathy tot producttests, de inzichten zijn puur en echt.

Café Bepp = veldwerk zoals het bedoeld is.

We gaan het liefst naar de doelgroep toe. Lokaal richten we een onderzoeksplek in. De recruiters gaan aan het werk.

In de natuurlijke omgeving reageren mensen natuurlijker dan ‘beroeps-respondenten’. Bovendien leren we veel van de omgeving. Hierdoor zijn de inzichten beter. Daarmee ontmoet je doelgroepen die niet in de standaard panels zitten.

Voor maatwerkrecruitment gebruiken we methodieken uit executive search, denk aan media search en sourcing.

 

 

Iedereen doet mee: Inclusie & diversiteit.

2,5 miljoen mensen komen niet makkelijk mee in de samenleving. Denk aan mensen die laaggeletterd zijn of minder vertrouwen hebben in organisaties. Ze zijn ook jouw klant en burger!

TrueTalk doet wekelijks onderzoek met en voor alle mensen. We gebruiken eigen recruitment en dialoogtechnieken.

Meer weten hoe je iedereen kunt bereiken? Lees dit artikel.