TrueTalk Logo

Het echte gesprek en je onderzoek

TrueTalk pijler inzichten TrueTalk pijler inzichten TrueTalk Logo

Inzichten

Wij gaan voor bijzondere onderzoeksvragen en doelgroepen. Het liefst in samenwerking met teams.

Wij gaan met iedereen aan tafel, ook mensen die minder makkelijk bereikbaar zijn.

We waren de eersten die locatieonderzoek laagdrempelig maakten. Ons concept Café Bepp wordt gebruikt door innovatie- en design-teams, overheden en bedrijven.

Iedereen doet mee: Inclusie & diversiteit.

2,5 miljoen mensen komen niet makkelijk mee in de samenleving. Denk aan mensen die laaggeletterd zijn of minder vertrouwen hebben in organisaties. Zij zijn ook jouw klant en burger!

TrueTalk doet wekelijks onderzoek met en voor alle mensen. Wij gebruiken eigen recruitment en dialoogtechnieken.

Meer weten hoe je iedereen kunt bereiken? Lees dit artikel.

Wij hebben drie smaken.

Zelf doen: Jouw team gaat zelf aan de slag. Wij nemen al het regelwerk & de recruitment uit handen.

Samen doen: Jouw team doet zelf onderzoek, een TrueTalk-consultant doet mee en faciliteert. Wij ontzorgen en leveren bruikbare resultaten.

Laten doen: Jij geeft de onderzoeksvraag, wij komen met de inzichten. Van empathy tot producttests, de inzichten zijn puur en echt.

Café Bepp = veldwerk zoals het bedoeld is.

TrueTalk gaat het liefst naar de doelgroep toe. Lokaal richten wij een onderzoeksplek in. De recruiters gaan aan het werk.

In de natuurlijke omgeving reageren mensen natuurlijker dan ‘beroeps-respondenten’. Hierdoor zijn de inzichten sterker.

Bovendien ontmoeten wij mensen die niet in de standaard panels zitten.

Voor bijzondere doelgroepen gebruiken wij methodieken uit executive search.

 

 

Wil jij een onderzoeksvraag afstemmen, neem vooral even contact op.